1 jaar bij Netwerkcentrum Leeuwarden

Met trots deel ik dat ik inmiddels 1 jaar werk bij het Netwerkcentrum Leeuwarden. In dat jaar hebben we samen veel mooie stappen gezet. Voor mij staat één ding altijd centraal: er zijn voor mensen.

In deze periode hebben we niet stilgezeten. We hebben gewerkt aan verbinding, ontmoetingen en het ondersteunen van mensen die dat nodig hebben. Dat doen we op een laagdrempelige manier, zodat iedereen zich welkom voelt.

Een mooie stap is dat we nu ook een vaste plek hebben bij De Klomp. Dit geeft rust, duidelijkheid en meer mogelijkheden om mensen te ontvangen en te helpen.

Wat voor mij het meest betekent, is dat we dit samen doen. We bouwen aan een team van studenten, vrijwilligers en medewerkers. Dat team staat er nu, en daar ben ik trots op.

Er valt een last van mijn schouders. Ik hoef Leeuwarden in Verbinding niet meer alleen te dragen, maar samen met een betrokken en sterk team.

Dank aan iedereen die zich inzet en hieraan bijdraagt. Samen maken we het verschil.

Op naar nog meer mooie stappen samen.

Iedereen doet mee. Iedereen telt mee.



Reacties